2013. szeptember 10., kedd

You'll ruin you.

                       28.fejezet.
- Justin.. állj már meg. – kiabálltam utána.
- Minek? Hogy a szemembe hazudj és azt mondd,hogy nem tortént semmi? – kiabált.
- Nem én nem…
- Leszarom érted? Nem érdekelnek a hulye hazugságaid. Akkora egy nyomorék voltam,hogy ossze álltam veled. Ha lehetne vissza porgetném az idot és inkább elsétálnék melletted. Te is ugyan olyan ribanc vagy mint a tobbi. Neked is csak azért voltam jó,hogy elmondhasd,hogy velem vagy.
A fájdalmam elszállt és haraggá létesult.
- Igen? Akkor remélem most már tudod milyen ha megcsalnak. – vágtam a képébe és vissza fordultam.
- Menj aztán dugasd meg magad vele. Ehhez úgy is értesz. – kiabállta utánam ami rettentoen rosszul esett. Erot merítettem majd vissza kiabáltam.
- Igazad van. Ez jó otlet. O biztos jobb nálad,elvégre ki nem? – vágtam vissza amit rogton megbántam, hisz mindenki tudja,hogy nála nincs jobb.
Vissza mentem Nickhez,hát ha meg tud vigasztalni.

- Figyelj. Ne foglalkozz vele. Hulye szegény.Nem érdemel meg téged. Mutasd meg neki,hogy te jobbat érdemelsz és,hogy boldog vagy nélkule is. – simított hátamra Nick.
- De én nélkule nem bírom. Nélkule egy senki vagyok,mintha nem élne a másik felem.
- De annak mi értelmes van,hogy tonkre tesz?
- Nem tudom. – mondtam halkan majd a nadrágomon lévo kis rojtokkal kezdtem játszani s kozben pedig potyogtak a konnyeim.
Nick észre vette. Felemelte a fejem,majd mélyen a szemembe nézett.
- Te jobbat érdemelsz. – suttogta majd hirtelen megcsókolt.
Ledontott az ágyra majd nyakamnak esett. Kozben pedig csak úgy záporoztak szemeimbol a konnyek.
- Nick..ne. – mondtam majd próbáltam lelokni magamról. – Nick… nem hallod hagyj. Én Justin szeretem. – orítottam el magam,majd pont abba a pillanatba jott be Jus.
Letépte rólam Nick-et majd a falhoz nyomta. Mélyen a szemébe nézett,majd rám és bele térdelt a gyomrába. Ossze rogyott majd arcon rúgta.
Megfogta a kezem és kiráncigált a házból. Végig húzott az erdon majd be a suli szobájáig. Alig tudtam tartani a tempót.
Mikor beértunk elengedett. Arca duhos volt. Kozeledett felém. Komolyan mondom,ott abban a pillanatban féltem tole,hiába tudtam,hogy soha nem bántana.Megállt elottem és mélyen a szemembe nézett. Nem csak duhot ha nem fájdalmat is véltem felfedezni benne.
- 1. Ribanc vagy. 2 Kim nem terhes. 3. Remélem tudod,hogy akivel majd nem lefekudtél..tudod az a gyerek… Nick. Szóval tole szerzem a drogot. És remélem most elégedett vagy magaddal. 

4 megjegyzés:

  1. hihi Első komizó vagyok:33 Ez a rész irtóó jó lett (nem mintha a többi nem) *.* Még nem áll össze teljesen, hogy ha Jus tőle szerzi a drogot akkor gondolom jóba vannak,de mégis rámászik (mármint Nick) Justin barátnőjére (bocsi hirtelen nem jutt eszembe a csaj neve..:DD talán Sho-nak hívják? vagy Sarah-nak?) na mindegy...a lényeg hogy eszméletlen jóóó..várom a kövit:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Koszonjuk:)♥
      2. Igen.Ez egy érdek barátság de majd meglátod;)

      Törlés
  2. Eszméletlen jó ,mint a többi. IMÁDOOM ♥♥♥ várom a köviiiit

    VálaszTörlés