2013. szeptember 2., hétfő

First cheating.

                       21.fejezet.

- Olyan jó,hogy vagy nekem. – puszilta meg halántékom,mire én elmosolyodtam.
- Én szerintem elmegyek újra furodni. – mondtam kajnán vigyorral az arcomon.
Remélem értette a célzást.Majd azzal kivettem párnám alól pizsim és a furdobe indultam.
Úgy dontottem zuhanyozni fogok. Megengedtem a langyos vizet, kozben pedig dudorásztam. Pár percen belul két kezet éreztem derekamon és forró ajkakat a nyakamon.
- Grrr.. – suttogta fulembe Justin mire én megfordultam.
- Hát eddig birtad csak? – kérdeztem majd megoleltem. – Am. mit is csinálsz itt? – mosolyogtam kajánul.
- Segítek furodni. – viszonozta majd lágyan megcsókolt.
Egy kisebb mennyiségu tusfurdot nyomott a szivacsra majd minden egyes porcikámat megmosta utána pedig puszilt lehet rá.
- Te jossz. – adta a kezembe a szivacsot.
Megcsináltam ugyan azt amit o,majd mikor végeztem olébe kapott és kivitt a szobába. Magára húzott egy boxert amíg én feloltoztem,majd bebújt mellém az ágyba.Felém tornyosult felso testével,majd az egész arcomat meghintette puszikkal. Belekonyokolt párnájába majd amíg én arcában gyonyorkodtem, addig o simogatta és „játszadozott” a hajammal. Elvesztunk egymás tekintetében. Annyira jó érzés volt. Megpuszilt  majd belefúrta fejét melkasomba.
 – Jó éjt életem.
- Jó éjt. – mosolyogtam.
Sokáig nem tudtam aludni. Egész éjjel simogadtam Justin fejét és már a végén teljesen lelapult a haja.

                                        Reggelt.*

- Jó reggelt. – fordultam oda Justinhoz majd szorosan megoleltem.
Olyan kipihentnek éreztem magam ami furcsa volt. Ránéztem az órára ami 10.23-at mutatott.
- Justin..elaludtunk. – ultem fel hirtelen.
- Csak te én már rég fent vagyok csak olyan édesen aludtál,hogy nem akartalak felkelteni.
- Hát rohadt rendes vagy. – álltam fel majd oltozni kezdtem.
- Ne. Lógjuk el a napot, megbeszélem az igazgatóval. – mosolygodt mire én nagy nehezen beleegyeztem.

- Justin kérdezhetek valamit? – kérdeztem óvatosan.
- Persze. – mosolygott biztatóan.
- Ki volt az aki ennyire osszetorte a szíved? – kérdeztem mire arca fagyossá vált.
Teli volt haraggal és fájdalommal de nem akart róla beszélni. Duhosen kiviharzott és becsapta maga után az ajtót.

                          Justin szemszoge*

Elegem van,hogy mindig mindenki arról a rohadt kurváról kérdezoskodik. Épp a folyoson sétáltam amikor megpillantottam egy új lányt a suliba. Nagyon dogos volt. Kis picsaszoknya,mély kivágású póló.
- Szia. Kim vagyok. – jott oda majd adott két puszit mitha már régóta ismernek.
- Szia én meg Justin. – mosolyogdtam rá kajánul.
- Nem szeretnél nekem egy jó kis eldugott helyet mutatni? – mosolygott majd vonalzóját férfiasságomhoz simitotta majd hirtelen megcsókolt mire én a falhoz nyomtam.
- Justin te mit csinálsz? – jott felém Carly duhosen.

4 megjegyzés: