2013. szeptember 22., vasárnap

Köszönet.


Sziasztok♥

Rossz hírrel jottunk. A blogba az utolsó részt raktuk fel
.1. De a jó hír az pedig nem más mint,hogy elkezdtunk egy újat,amin már megtalálható az elozetes video.:)
http://wayoflifebieber.blogspot.hu/

2. Nagyon nagyon nagyon szépen koszonjuk,hogy ilyen kedvesek voltatok hozzánk és hogy ennyi kedves szavakat kaptunk toletek. Imádunk titeket. Koszonjuk,hogy velunk voltatok és hogy olvastátok a blogot. Nagyon imádunk titeket.♥

Koszonjuk:      Sára&Klau.



6 megjegyzés:

  1. Hát nekem az egész bloog nagyon tetszett..kicsit csalodott vagyok, hogy vége, de semmi sem tarthat örökké meg hát a vége is jó lett:)) szóval én csak gratulálni tudok nektek, hogy ilyen ügyesen megirtátok és megköszönni:)) A másik blogotokat is fogom olvasni:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen koszonjuk a sok komit:) Nagyon jól estek a kedves szavatok:) Remeljuk a kovetkezo blog is tetszeni fog:)

      Törlés
  2. Nagyon szerettem ezt a blogot! Nagyon sajnálom hogy be fejeztétek! :c Imádtam a történetet. Csak gratulálni tudok hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonjuk és nekunk is fáj,hogy vége de elkezdtuk a másikat ugyhogy fel a fejjel :)))

      Törlés
  3. imádtam ezt a blogot és örülök hogy nem szomorúan lett vége de nagyon kár hogy befejeztétek!! ♥♥ :D ;) :(
    remélem hogy talán egyszer majd folytatjátok :) :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulunk,hogy tetszett és koszonjuk,hogy olvastad/olvastátok♥

      Törlés