2013. szeptember 11., szerda

Játék.

                        29.fejezet.

-1:hála az égnek, hogy nem terhes de ez már úgyse változtat semmin.2:ha te meg tőle veszed a drogot nem vagy különb nála.3:köszönöm hogy nem hagytad hogy megerőszakoljanak.- Mondtam Jusnak.
 -Na és mi van azzal hogy én "Justint szeretem"?- Kérdezte gúnyosan és láttam rajta hogy élvezi a helyzetet.
 -Azt csak...hagyjuk.
Nem volt kedvem tovább beszélni erről a témáról ezért gyorsan átmentem a "régi" szobámba Carlyhoz.
-Csajszi,olyan jó látni. Rengeteg mindent kell mondanom.
-Nekem is.-oleltem meg.
Vagy 2 óra dumálás után benyögte, hogy hát ő izé átköltözik Danhez és Kimel leszek egy szobába.Szerintem nem kell mondanom, majd meg ölt az ideg, de hát ő a legjobb barátnőm az egyetlen akire most számíthatok.Legyen boldog,azokat az éjszakákat meg csak kibírom valahogy.
-Dan holnap lesz 18 éves és meglepi bulit rendezek neki és hát jó lenne ha segítenél. Már Jusal megbeszéltem és akkor ti díszítenétek 3-an én pedig elviszem valahova addig.
 -Hát nagyon jó lesz mondhatom..De érted bármit-mosolyogtam Carlyra.
-Imádlak.
 -Én is.Jóéjt.!
Van egy olyan érzésem sok energiát kell gyűjtenem a holnapi n
aphoz.
                              Másnap reggel*
Elmentem reggelizni utána pedig gondoltam kicsit izgibbé teszem majd a "Díszítsük fel az egész kibaszott nagy iskolát" programunkat.
-Nick.Nagyon sajnálom a tegnapit-.Megpusziltam arcát.

-Én is.-És azzal meg csókolt.
-Nem lenne kedved feldíszíteni a sulit?vagyis segíteni benne.-néztem rá boci szemekkel.
-Hányra mennyek?
 -Hát tulajdonképpen mehetünk azonnal.
 A suliba érve Jus meg Kim már türelmetlenül várt a kanapén minket.Látszólag most köztük se valami jó a kapcsolat úgy látszik Jus kivan mert hát hoztam Nicket.Kim..Kim pedig hát ránézek és az arcán csak annyit látok."Basszus nem sikerült a fogjuk meg Justint a babával"Egyszerűen szánalmasak.
 -Jol van már elég az önsajnálatból díszítsünk.
És azzal a kezükbe nyomtam a dobozokat és mikor Jus pont rám nézett hát azért is megcsókoltam Nicket.Egyébként kicsit se jön be a gyerek.DE nem is a házasság a tervem vele.Pár óra múlva elmentünk Kimel készülődni.Egész normális csaj.A kedvenc vagyis hát a Justin szerint legszexybb ruhámat vettem fel.Kihoztuk magunkból a maximumot és lementünk a buliba.Mikor megérkeztek, Dan nagyon boldog volt legalább miatta megérte.mindenki ott volt a suliból.Sose buliztam még ilyen jót de valami hiányzott.. Justin.Nem kellett sok megérkezett egy lánnyal egy meseszép lánnyal Ashley-vel.kézen fogva.Nem érdekel.Nem érdekel mondogattam magamnak.És egy idő után el is hittem.
                                 *Justin szemszög.
 -Ó baszd ki de gyönyörű.Annyira szeretem.Mondjuk Ash se rossz.Sőt egész jó.Ha ő így játszik én is sajnálom hogy nem láttam az arcát mikor megérkeztünk ,de nembaj még nincs vége az estének.
Odamentem és bemutattam neki a suli új diákját.
-Sho ő itt Ashley ide fog járni.Beköltözik hozzám mert ő a barátnőm.
-Szia, Sophia ,de mindenki Shonak hív mosolyogtam rá a "megfoglak ölni" mosolyommal.
-Kicsim elmegyek inni hozzak valamit?-Kérdezte Jus Ashleytől kedvesen.
Ez most komoly? pár órája ismeri és már ilyen kedves vele.Tudom hogy csak engem akar idegesíteni de akkor is érdekel.Nicket leráztam azzal hogy megyek aludni ezért hazament.Én pedig vissza a buliba.Akarom őt akarom Justint.Eljátszottam a részeget és valahogy Justin közelébe férkőztem.Kértem tőle hogy kísérjen el a szobámba amit persze egyből megcsinált.Mire felértünk az emeletre és beléptünk a szobába nekiestem.Visszacsókol és láttam alig tud uralkodni magán.Levettem a ruhámat.Elindultam felé de csak röhögött.
-Ekkora ribancot még nem láttam.Egész nap féltékennyé próbálsz tenni a kamu drogos pasiddal vagy nem pasiddal, utána a buliba is csak nekem táncolsz eljátszod a részeget és letámadsz.Vicc, nevetséges vagy.Kurva.Én most lemegyek és bulizok tovább a barátnőmmel.Csók.
Nem hiszem el, nem hiszem el hogy ezt én csináltam.Szánalmas vagyok.Én őt szeretem.
Nem baj holnap folytatom vele a játékot és majd meglátjuk ki nevet a végén.

3 megjegyzés: