2013. szeptember 3., kedd

I could not stop.

                        22.fejezet
                     Carly szemszoge*
-Sajnálom cica majd esetleg máskor.-Kacsintottam rá az új csajra, akki dühösen elment.
-Kösz Carly.-mondtam neki flegmán.
-Mi  a faszt képzelsz, hogy egy ilyen kis jött ment kurvával összefeküdnél, ráadásul ott ahol bárki megláthat.-mondtam Jus-nak felháborodva.
-Azt csinálok amit akarok, azzal akivel akarok és ott ahol akarom.-Förmedt rám, már épp készült kifelé menni az ajtón amikor odaszóltam neki.
 -Jane most nem lenne büszke rád.-Azon nyomba megfordult. Látszott a fájdalom és a düh arcán.
 -Mit mondtál?
-Jól hallottad.-vágtam rá flegmán.
Na igen ez az amit nem kellett volna.Odajött neki nyomott a falnak és csak meredten nézett rám könnyektől küszködve de én még így is alig kaptam levegőt.Utána elengedett és kiviharzott az ajtón.
-Sho mondanom kell valamit.-sütöttem le a szemem.
-Gyere csajszi én is mesélek. Képzeld …Olyan Jó most Justinnal.. a tegnap este is meg minden.-Áradozott Sho és csak úgy ragyogott a boldogságtól.
Nem volt szívem elmondani hogy mit láttam ma..
-Na de mit akartál mondani.?
-ja ő semmit nem érdekes.-Mosolyogtam rá.
                                   Sho szemszoge*
Kopogtak.Kinyitottuk az ajtót és egy gyönyörű lány viharzott be.
 -Heló beló én vagyok az új szobatársatok, a nevem Kim. 17 éves vagyok és Texasból jöttem.
Mi csak ott ámultunk-bámultunk.Behozatta a taxissal a bőröndjeit.4 Óriásbőrönd tele miniszoknyákkal, magassarkúkkal sminkel és kivágott felsőkkel.Egyből be is rendezkedett.Egyáltalán nem volt szimpi a csaj.Inkább nem is foglalkoztunk vele beszélgettünk tovább.Később Miss Ő nagysága is becsatlakozott.
-Na és csajok ki melyik pasit foglalta le?
Még csak most jött de máris pasi kell neki… ekkora kurvát… gondoltam magamba de mivel én is újként jöttem, adok neki egy esélyt.
-Mert én persze ha nem bánjátok le stipi -stopiznám Justint.-Csavargatta a haját.
Carlynak egyből leíródott az „ajjaj” az arcán.
-Már ne is haragudj Ő.. hogy is hívnak ja kim ,de Justinnal mi együtt vagyunk.-Mondtam neki flegmán.
-Ó igen? akkor mért csókolt olyan hevesen és szexyn pár perccel ezelőtt?-Mondta gúnyosan.
-Annyira tudtam.-Könny szökött a szemembe.
Kirohantam az iskolából és csak futottam. Carly utánam jött .Próbált megvigasztalni természetesen esélytelenül.Nem volt kedvem visszamenni ahhoz a kis kurvához és nézni a csinos kis pofiját ,inkább lesétáltunk a partra.
                                      Justin szemszög*
Elmentem Jane-hez.Ő volt az egyetlen aki nem a rosszat látta meg bennem.Az én kis hercegnőm.Beszélgettem vele, tanácsot kértem.Neki még olyan kis érintetlen és tiszta volt a lelke, mindig tudta mi a helyes és jó nekem.Még ha most nem is volt ott velem testileg lélekbe válaszolt az összes kérdésemre.Elköszöntem tőle és visszafelé indultam a suliba.Akkor már tudtam a választ.Tudtam Sho kell nekem.És ha még nem is miatta de Jane miatt megváltozom.Mivel gondoltam Carly mindent elmondott neki, veszek valami szép nyakláncot. Be is mentem gyorsan a városba, megtaláltam a tökéletes ékszert és siettem vissza.Felkutattam az egész sulit de sehol se találtam.Az utolsó lehetőség a szobám volt.Láttam ég a lámpa megörültem.Mikor benyitottam nagyon meglepődtem.Az új csaj várt fehérneműben az ágyamon.Igen én is tudom mit mondtam nem olyan rég de ennek nem tudtam ellenállni.Neki estem és utána már tudjátok.Jó volt tényleg jó de valami hiányzott.Kopogtak kinyitottam az ajtót.Sho volt az.Láttam ahogy kétségbe esik mikor meglátja az éppen öltöző Kimet.
-Sho ez nem az ami..
-Ne Justin… ne…. elegem van már ebből.Nem érdekel.Szép lány sőt gyönyörű legyetek boldogok.-csapta be az ajtót.
                                      Sho szemszoge*
Esküszöm még sírni se volt kedvem inkább csak szomorú voltam és csalódott. A "régi" ágyamba aludtam.Hiányzott Justin mellkasa párnának és az a zavarba ejtően jó illata.. itt már kicsit könnyes volt a szemem de sikerült lenyelnem a gombóckát a torkomba. Másnap reggel felkeltem és egy kis ajándék doboz várt az éjjeliszekrényemen.Kinyitottam.Egy gyönyörű gyémánt nyaklánc volt és egy kis cetli.

" Igen gyönyörű lány de te sokkal szebb vagy" Ui:Remélem értékeled ezt a húzásom mert még soha életembe nem csináltam ilyen romantikus dolgot.

3 megjegyzés:

  1. 1 komizó*-* nagyon jó lett irigylem Sho-t,de csak a boldog percekben.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonjuk:) Igen mi is szívesen lennénk azokban a percekben a helyébe :)

      Törlés
  2. Imádooooom <3 Egyik kedvenc :) Nagyon siess <3

    VálaszTörlés