2013. szeptember 6., péntek

Mikor már azt hittük, minden rendben.

                        24.fejezet.

A reptérről egyből a suliba mentünk.Olyan boldog vagyok mint még soha.Remélem Jus is ezt érzi..
-Tudod nagyon megijesztettél mikor azt hittem elveszítelek. – mondtam karjai kozt pihenve.
 -Tudom.És hidd el nekem is nagyon fájt...De béby most már itt vagyok.
 Mivel mindenki az órán ült már feleslegesnek találtuk, hogy bemenjünk a tanításra.Ilyenkor jó, hogy Justin apjáé a suli.Úgy döntöttünk elsőnek Justin ágyát vesszük célba.Már jó ideje nem voltam ott.Sőt Justinnal se nagyon beszéltem mert nem járt be az órákra...Lehuppantam az ágyra. Egyből belefúrtam az orromat a párnájába,feltúrtam a takarót és csodák csodájára egy tanga volt ott ami nem az enyém..Nem is értem mért hittem azt hogy megváltozik.Mikor kijött a fürdőből egyből levágta a szitut és magyarázkodni kezdett.Nem igazán érdekelt.Ismerem már..Rosszul esett de ezért nem akarom elveszíteni.Fel álltam az ágyról és Justin felé indultam.Levettem pólóját és sajátomat.Kezemet végighúztam kidolgozott felsőtestén.
 -Akarlak.-suttogtam fülébe..azzal rám mosolygott.
Felkapott az ölébe és neki nyomott a falnak.Vadul lesmárolt.Aztán az ágyra tett.Akkor már gyengéd volt.Meztelen mellkasunk egymáshoz simult.Csak úgy égette a bőröm.Nyakamat apró csókokkal kényeztette.Sose volt még ilyen jó vele.Úgy másfél órával később elmentünk lezuhanyozni.Felöltöztünk.És kimentünk sétálni.Nagyon hideg volt.Utálom a telet.Elkezdett esni a hó.*Ne már begöndörödik a hajam..*
 -Úristen!havazik.-Justin nagyon boldog volt.-Imádom a havat. Janel mindig építettem hóembert-.Hangja elcsuklott.
Tudtam akkor jobb ha nem mondok semmit csak megölelem.
-Még a Karácsonyt is csak miatta szerettem. Olyankor mikor bontotta ki az ajándékait én is mosolyogtam. Amúgy rühellem a karácsonyt.Mindig ott van az egész pereputty nekem meg meg kell játszanom magam hogy ne hozzak szégyent az apámra.Szerintem haza se megyek ha már nincs Jane.
-Haza jössz velem.-mosolyogtam rá.
Megcsókolt.Remélem ez azt jelenti hogy igen.Óriási pelyhekbe hullott a hó.És igen Justin is csak férfiből van.Elkezdett dobálni.Aztán megfürdetett a jéghideg hóba.Mindenem elázott.De ő is kapott azért takarosan.Mikor már teljesen átfagytunk gyorsan visszamentünk a suliba.Engedtünk egy forró kád vizet és beleültünk.
 -Bárcsak ez sose múlna el.-Néztem mélyen a szemébe.
 -Nem fog.-simította meg arcom.
Megvártuk még kihűl a víz.Aztán kiszálltunk a kádból.Egy száll törölköző volt mindkettőnkön mikor nem várt személy lépett be a szobába.
 -Óh..Bocsika nem akarok zavarni.Csak szerintem Justinnak tudnia kell valamiről.-Sütötte le szemét Kim.
-Húzz már ki.-szólalt meg Justin.
-Kimegyek de előbb el kell mondanom valamit.Muszáj..
-Jó mond már.-Mondtam neki idegesen
-Te..Teh.terhes vagyok..

3 megjegyzés:

  1. ááá... Ebből baj lesz... Nagyon királyy Siess ♥

    VálaszTörlés
  2. Fuuh de izgii:DD kiváncsi vagyok mi fog kisülni ebből...:DD várom a kövit:))

    VálaszTörlés