2013. szeptember 18., szerda

Válassz.

                        33.fejezet

-Remélem most komolyan is gondolod.-Pusziltam meg arcát.
 -Biztos lehetsz benne.-Mosolygott.
De most már nem azzal a rossz fiús mosolyával,inkább olyan őszintén, aki tényleg komolyan gondolja.
-Az orvos azt mondta nem csak a csontjaid repedtek meg és nem csak belső vérzés volt hanem túladagolás..-Néztem a földre szomorúan..-Mért csináltad?Boldog voltál Ashley-vel. vagy nem?
-Átlagos volt.Én kellettem neki és nem nekem ő.Ami persze kicsit jó de nem úgy mint veled.Olyanok voltunk együtt mint egy 50 éves házaspár.-Röhögött saját mondatán.
 -Mért velem milyen volt?
Kérdésemre csak sóhajtott egyet.Ami kicsit rosszul esett és úgy 2-3 perc múlva válaszolt.
-Veled..? veled minden olyan bonyolult volt.Olyan más.Szenvedélyes és kicsit elérhetetlen.Amire vágytam de nem kaptam meg, aztán később mikor már megkaptam csak úgy eldobtam magamtól mert mindig a könnyű préda kellett és nem akartam futni egy olyan után akit ha megkóstolok tudom után sose leszek éhes. Féltem hogy unalmas lenne.-Elröhögtem magam,és próbáltam nem azzal törődni hogy le unalmasazott . -Te most komolyan valami antilophoz akartad hasonlítani magadat meg egy oroszlánhoz?Kiméket meg valami más állathoz.?amit könnyebb megszerezni?
-Ez egy hasonlat volt, szerintem most az egyszer az életbe Mrs.Stevenson az irodalom tanár büszke lenne rám.-Röhögött már ő is.
Na erről beszéltem mindig megtud nevettetni.Hülyéskedtünk még egy kicsit aztán odafeküdtem mellé.Olyan jó újra érezni fejemet a mellkasán.Félmeztelen volt így alaposan megvizsgáltam gyógyulóban lévő sebeit.Fájt neki mert néha felszisszent egy kicsit.Jó volt csak úgy csendbe lélegezni nem csinálva semmit.
-Te már csináltad kórházba?-Nézett rám ravaszan.
-Te tiszta hülye vagy.Nem. Mért te igen?
-15 évesen.Eltörtem a kezem és meg kellett műteni.És hát az egyik nővérke nagyon gondoskodó volt és hát elég sexy. Elsőnek nem vettem komolyan.De utána elgondolkoztam és hát belőle mindent kinézek.
-Elmegyek a mosdóba.Mingyárt jövök.
Készültem visszafele amikor megint képes volt meglepnie.A kórterem ablakán láttam hogy Ashley van bent nála és fogja a kezét.Az első reakcióm az volt,hogy bemegyek és a hajánál fogva kicibálom de nem akartam balhét.És amúgy is mért csak Ashlyre haragszok Jusra mért nem?Hallgatózni kezdtem mert az ajtó résnyire nyitva volt.
-Justin annyira aggódtam és hiányoztál mi történt veled?Nagyon szeretlek.
Justin csak elmosolyodott amitől én is.Mert nem mondta azt, hogy én is szeretlek ami jólesett ,de a szívem mégis majd kiugrott a helyéről.Még mindig fogták egymás kezét.
-Mennem kell,holnap majd bejövök.
Láttam ahogy Ash az ajtó felé kezd indulni ezért gyorsan elbújtam a függöny mögé.Mikor kijött megcsókolta Justint...
-Miért nem szakítottál vele?Igen hallgatóztam mielőtt kérdeznéd.-Mondtam neki szomorúan de mégis mérgesen.
 -Ha hallgatóztál akkor biztos azt is hallottad hogy nem válaszoltam a szeretlekre.-mondta teljes nyugodtsággal.
Az ágya mellett álltam, és hülyének éreztem magam ő sose fog megváltozni..
-Hé..-húzott magához amivel behuppantam mellé az ágyba.Magához ölelt és a fülembe súgta.”Én téged szeretlek ezt te is tudod.”
Mindig tudja mivel vegyen le a lábamról.
-Aludjunk álmos vagyok.-mondta.
 -Inkább most a saját ágyamba aludnék.Anya lent vár.Majd holnap bejövök de csak akkor ha szakítottál Ash-el,ha nem engem nem látsz többet.Én vagy a többi lány…. válassz! Holnap 3-ig eldöntheted,és akkor suli után bejövök.- Felálltam mellőle.
Az egész kis mondandómat végig hallgatta közbe pedig a plafont bámúlta.Aztán elmentem.
                                  *Justin szemszög

Bevallom őszintén meglepett, hogy Sho döntés elé állított ,de tudtam eljön majd ez a pillanat…csak reménykedtem hogy mégse. Az én kis antilopom… nem ő inkább egy tigris vagy egy párduc.Most komolyan ezen gondolkozom? Ez nevetséges esküszöm kiröhögöm magam.Tényleg ennyire szeretem?..De,de holnap hogy fogok dönteni?Ha nem őt választom végleg elvesztem és azt nem élném túl.

3 megjegyzés:

  1. Jajj de imádooom ♥♥♥ Ha ez a gyerek nem Sho-t választja felrobbanok!!! :D Siesss ♥

    VálaszTörlés
  2. Rohadt jóó lett<33 Justin és a hülye csajai...:DD remélem Shot fogja választani:))

    VálaszTörlés